Monday, March 13, 2017

DIY Idea - Planter

Harini genap aku mengandung 37 minggu 3 hari. Baby sudah secara rasminya dikira matang. Ohh biasalah bila dalam menanti hari dup dap dup dap...macam-macam imej muncul dalam imaginasi. Setiap kali nak ke jamban toilet pun rasa gelisah semacam. Kot-kot tetiba ada keluar tanda nak bersalin ke pecah ketuban ke (*nervous*)

Jadi, aku pun cuba menghiburkan minda aku dengan meng-Google macam-macam benda. Memandangkan aku dan keluarga dalam perancangan untuk berpindah rumah, aku pun merajinkan diri cari idea untuk Do It Yourself (DIY) macam-macam. Kalini aku nak kongsi idea DIY tanaman.



Sumber: Google Image

Bagus ni. Guna pakai koleksi botol suami aku


Kan ada jenis-jenis cawan yang macam rapuh atau tak diyakini untuk digunakan tu. Macam OK je


Hah..kalau lu orang tak tahu nak buat apa dengan bakul dari hantaran kahwin lu orang!


Jar kaca yang dapat sebagai hadiah kahwin, sos Spageti dan lain-lain macam ni pun comel untuk tanam succulent lepastu nampak lapisan tanah macam tu

No comments:

Post a Comment